Wygłuszenie miejsca w biurze

/
0 Comments

Spore przestrzenie utrudniają komunikację i skupienie. Już dawno zauważono, że przestrzenie open space wcale nie wpływają na produktywność pracy, ale kiedyś ten model był najpopularniejszy i w jednej wielkiej przestrzeni lokalizowało się wielu pracowników, zdarza się, że wręcz kilkadziesiąt osób razem, co bez wątpienia miało swoje zalety, ale miało też liczne wady. W takiej przestrzeni pracownicy nie mają prywatności i to jest brak prywatności.

Bez wątpienia w pracy może być to postrzegane marginalnie, ale naprawdę ma de fakto spore znaczenie. Problemem okazują się ważne rozmowy, kiedy pracownik musi na przykład zadzwonić do klienta albo kontrahenta. Budka telefoniczna akustyczna rozwiązuje ten problem. Taką budkę można postawić w przestrzeni open space omal w każdym miejscu, a najlepiej gdzieś na uboczu , w ustronnym miejscu, które będzie jednocześnie dobrze zinfrastrukturowane z pozostałą częścią biura. W takiej budce pracownicy mogą prowadzić ciche rozmowy telefoniczne, ogólnie budka ta jest przystosowana do prowadzenia rozmów służbowych i taki jest jej cel, niemniej jednak pracownicy mogą z tego również skorzystać w sytuacji prowadzenia rozmów prywatnych. Budka telefoniczna jest przystosowana dla jednej osoby, ale niektóre modele umożliwiają prowadzenie mini konferencji mieszczącej dosłownie cztery osoby. W sposób automatyczny cena takiej budki jest natomiast o sporo wyższa. Tego rodzaju budki akustyczne ukazują się w coraz większej liczbie biur, a pracownicy są de facto zadowoleni z sposobów korzystania z nich i spokojnej pracy.
Więcej informacji na stronie: wyciszanie call center.